עצי זית עתיקים למכירה

כמה יפים הם עצי הזית. הזית הוא מאפיין מאוד מובהק של אזור הים התיכון ולא סתם, הוא חלק משבעת המינים וחלק מהתזונה ומהנוף של המדינה היפה שלנו ושל כל מדינות הסביבה.

את כל סגולות שמן הזית, כולנו מכירים, מתמחים וצורכים שמני זית איכותיים של תוצרת ישראלית מעולה, ממסיק מקומי. אבל למה שלא נהנה גם מתפאורה יפה, ישראלית ומיוחדת של עץ הזית בגינה או בחצר שלנו?

עצי זית עתיקים

רוצים לדעת יותר על עץ הזית?

עץ הזית הוא עץ ממשפחת ירוקי העד. מקורו, כפי שכתבנו מעלה הוא במזרח התיכון, ממצאים ארכיאולוגיים מראים כי הוא עץ שהפך לעץ מאכל ותורבת כבר לפני אלפי שנים ממש כאן באזור הין התיכון.

עצי זית נחשבים לאחד העצים עמידים ומותאמים בצורה מושלמת לאקלים המקומי שלנו כאן בארץ ישראל. הם מצריכים תחזוקה נמוכה מאוד, מעט מים ובשל כך, הם בחירה מעולה לגינה שלכם.

עצי זית עתיקים
עצי זית עתיקים

מתאים לכם עץ זית סורי?

בעצי זית, יש מספר רב של זנים המשתנים מאזור לאזור ואת עולם, ניתן למצוא אצלנו במדינות הים התיכון. הזן העתיק והמרשים ביותר הוא הסורי אשר ידוע במראה המרשים שלו ובזית מפורסם בכל העולם בגלל רמת האיכות. הזיתים שגדלים עליו, מתאימים גם לאכילה כפרי וגם להכנה של שמן זית איכותי. בשנים האחרונות עצי זית עתיקים החלו לסמל סטטוס של יוקרה בארץ ובעולם ולכן ניתן לראות יותר ויותר את העץ בגינות, בחצרות ובמתחמים ציבוריים. רוצים עץ זית קלאסי גם בגינה שלכם?

עצי זית? קונים רק בחצר האחורית

אצלנו בחנות של החצר האחורית, תוכלו למצוא מגוון רחב של עצי זית איכותיים לגינה שלכם. אצלנו, עצי הזית מקבלים מקום של כבוד בגלל האלגנטיות שלהם, האיכות שלהם וההתאמה שלהם כמעט לכל גינה.  יש לנו במלאי מגוון אדיר של עצי זית, מעצים עתיקים בני מאות שנים ועד לעצים צעירים, כמו כן, ניתן לרכוש עץ זית מעוצב, עץ זית במיכל גדול, עץ זית בונסאי ועוד. אנו מזמינים אתכם לבוא ולהתרשם מהמגוון שלנו ולקבל סיוע אישי מאנשי הצוות שלנו בייעוץ, ליווי והכוונה.

עצי זית עתיקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם