עצי זית מעוצבים למכירה

יש לכם גינה בבית שלכם ואתם רוצים להקיף את עצמכם ואת הסביבה שלכם, ביופי, בטבע ובעצים שיתאימו לכם. אבל מאיפה מתחילים לבחור? איך בוחרים את העץ שמתאים לכם ולגינה שלכם? פשוט מגיעים למטע שלנו ובוחרים עץ שיעשה לכם טוב.
כאשר הולכים יחד עם אנשי המקצוע שלנו במטע של החצר האחורית וסובבים אתכם מגוון רחב של עצים, זה רגע קסום, בו מנסים להרגיש מה העץ שמתאים לכם, לגינה שלכם, לסביבה שלכם ומה העץ, שתרצו לראות בכל יום ממש ליד הבית שלכם.

עצי זית מעוצבים

ההמלצה שלנו לכל גינה – עצי זית מעוצבים

למה בעצם אנו ממליצים על עצי זית מעוצבים?
קודם כל כי הם יפים. וכן, אסתטיקה כשזה נוגע לאדריכלות נוף ולעיצוב גינה, היא פרמטר חשוב.
עצי הזית מספקים מראה מאוד ים תיכוני, מאוד מקומי והם משדרים אצילות, אלגנטיות ויציבות. משהו שכל אחד מאתנו רוצה בבית שלו ובסביבה שלו.
עצי הזית המעוצבים, מוציאים פירות איכותיים, אותם אפשר לקטוף, לשמר כל אחד בדרכו שלו ולהנות מהפרי לאורך זמן ולמשך שנים רבות.

עצי זית מעוצבים

עץ הזית – עץ שנשאר אתכם שנים

מעבר לעובדה שעץ הזית הוא ירוק עד, כך שנהנים ממנו במשך כל עונות השנה. עץ הזית הוא גם אחד העצים היציבים והעמידים.

ניתן למצוא בישראל עצי זית עתיקים מאוד ואם אתם חושבים וחולמים, על לבנות מורשת משפחתית מפוארת של בית משפחתי וגינה משפחתית, עץ הזית הוא מושלם לכך כי הוא כנראה ילווה את הנכדים שלכם ואפילו את הילדים שלהם ויותר.

יתרון נוסף של בחירה בעץ זית, הוא התחזוקה הנוחה שלו.

עצים אלה, שמקורם בדיוק כאן באזור הים תיכוני החם והיבש, יודעים להסתדר עם מעט מאוד מים ועם תחזוקה בסיסית בלבד.

כך שלכם, כבעלי הגינה, עץ זית מעוצב הוא בחירה רגשית, רציונלית ופרקטית נכונה.

כך מה שנשאר לכם לעשות, זה להגיע למטע ולחנות שלנו, להסתובב בין עצי הזית היפים, לבחון את האפשרויות שעומדות בפניכם ולקחת הביתה את עץ או עצי הזית, שמדברים אליכם ושיתאימו להיות חלק מהבית שלכם.

עץ מעוצב באיכות גבוהה ובליווי מקצועי – לקנייה ממטע

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם