דשא סינטטי 10 מ"מ

הגובה של הדשא שלכם – עושה את ההבדל

אתם אוהבים לשבת על הדשא? האם כשאתם יושבים על דשאים שונים, אתם שמים לב להבדל בין תחושת הנוחות בין כרי דשא שונים? בין גינות שונות? אנחנו בטוחים שכן וגם אם לא, זה הזמן להתחיל ולשים לב לנוחות ולנעימות הישיבה על הדשא, עוד לפני שאתם בוחרים את הדשא האישי לגינה שלכם.

דשא סינטטי

בוחרים דשא סינטטי נוח ונעים לשימוש

מרקמים שונים של דשא סינטטי , מושפעים ממספר פרמטרים שונים, המשפיעים כולם על נעימות הישיבה עליו, על הנוחות של משחק עליו עם הילדים ועל הנראות שלו כמובן.

גובה הדשא – דשא קצר מדי = דשא פחות נוח. בחירה בגובה הדשא, משפיעה על נעימות ונוחות הישיבה עליו וכן, גם על המראה שלו. גובה הדשא צריך להיות מותאם למטרת השימוש בו, האם הולכים לשבת עליו, או רק ללכת עליו ואולי הוא בכלל רק ליופי ולא לשימוש.

את השאלות האלה, המומחים שלנו בחנות של החצר האחורית, ידעו לשאול ובהתאם לכך, להמליץ לכם על הגובה הנכון לשימושים ולצרכים שלכם, מהדשא הסינטטי שלכם. לקבלת מידע נוסף, אנו מזמינים אתכם לקרוא את החומרים באתר שלנו או ליצור עמנו קשר טלפוני ונשמח לעמוד לרשותכם בכל מידע שתרצו ותזדקקו לו לטובת בחירה הדשא הסינטטי הנכון לכם. דשא סינטטי שישרת את המטרות שלכם, את הצרכים שלכם וכמובן, יעמוד במסגרת התקציב שלכם. בחצר האחורית, תקבלו את התמורה הטובה ביותר, במחיר הטוב ביותר.

בחרו את הדשא לגינה שלכם

מבצע 2022 בחצר האחורית – על כל רכישת גליל דשא שלם תקבלו במתנה פלריג + מסמרים

מעוניין במבצע

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם