דשא אמיתי או דשא סינטטי?

הבחירה הנכונה לגינה שלכם

אם עד היום הייתם בטוחים, שדשא סינטטי הוא פשרה ושהדשא האמיתי של השכן, הוא טוב יותר ונכון יותר. זה הזמן לחשוב מחדש ולהבין, שדשא סינטטי, הוא פתרון מעולה ומיטבי לכל גינה. הדשא הסינטטי האיכותי שניתן להשיג היום, הופך את הגינה שלכם לגינה ירוקת עד במינימום השקעה, מינימום תחזוקה ובמקסימום תוצאה ומראה. בזכות דשא סינטטי ללא מצע, הגינה שלנו מקבלת אווירה של טבע בתוך הבית, טבע שקרוב אלינו ונעים לשבת עליו ובזכות גינה מטופחת ויפה, אנו נהנים מאווירה קסומה בכל ימות השנה.

דשא סינטטי איכותי

מינימום תחזוקה ומקסימום תוצאה עם דשא סינטטי ללא מצע

אם אתם אנשים עסוקים (כמו כולנו), לא פנויים לתחזוקת דשא אמיתי, המצריך התעסקות לא מועטה, במקום להתחייב לעבודות טיפוח הדשא ולתחזק אותו עד בלי די, תוכלו פשוט ליהנות משירות של התקנת דשא סינטטי באיכות גבוהה ובהתאם לצבעים ולגוונים שאתם אוהבים, על ידי הצוות של החצר האחורית. השירות שאנו מעניקים כולל התקנת דשא סינטטי.

אנחנו מבצעים את כל סוגי ההתקנות לדשא הסינטטי, עם כל הסוגים הקיימים, בכל הגדלים, בכל הגבהים ובכל הצבעים. אינכם צריכים לחפש אחר דילים של התקנת דשא סינטטי ברגע האחרון או במבצע מיוחד, אצלנו בחנות של החצר האחורית, הלקוחות נהנים באופן קבוע ממחירים נוחים ושירות מקצועי. צרו עמנו קשר לקבלת מידע נוסף ומחירים.

כשנזכרים באמירה "הדשא של השכן ירוק יותר" זה תמיד מזכיר את הבית של השכן ואת עלויות התחזוקה שהוא משלם בשביל המראה המושלם בפרט שהוא רק הולך ומתייקר! האם כל זה נשמע לכם מוכר? נמאס לכם לממן את חברות המים ובו זמנית לממן את הגנן ולאפשר לחרקים לתפוס מקום בסביבת המגורים שלכם? לחרקים ולמעופפים שמצאו בית ונחלה בסביבת המגורים שלכם?

אם עניתם על כן על אחד או שניים מהדברים הנ"ל כנראה אתם בדרך לבחירת הדשא הסינטטי המושלם – זה שתמיד חלמתם עליו.

מעוניינים בהליך של התקנת דשא סינטטי אבל אין לכם מושג איך עושים את זה נכון? בדיוק בשלב הזה אתם שואלים והמקצוענים של החצר האחורית עונים ומאפשרים לכם הזדמנות חד פעמית להשיב את הירוק לחייכם.

מהיום, גם לכם מגיע את הטוב ביותר, בואו לזכות בהזדמנות נדירה להתקין דשא סינטטי שיתרום לאווירה ובעיקר לחיים עצמם.

אז בזמן שיותר אנשים מחפשים "את הקשת בענן" כל מה שנשאר לכם כדי להפוך את הבית למושלם זה דשא סינטטי שישלים את הפערים ויעשה את ההבדל. אז בין שזה על ריצוף, אדמה או בכל מקום אחר הנה כמה דברים שחשוב שתקראו לפני שאתם הולכים לשדרג ולהחליף את הדשא הישן באחד שווה יותר.

איך בוחרים דשא סינטטי – שאלות ותשובות שיעזרו לכם לבחור נכון

בחירת דשא סינטטי תשתנה לא רק על פי התקציב שלכם אלא על פי מה שאתם צריכים ורוצים באמת. האם יהיה זה אורך קצר? מה תהיה צפיפותו של חומר הנבחר ובו זמנית כמה תשקול יריעת דשא?

כאמור, העלות בהחלט חשובה אך בטרם תבחרו מה שהכי מתאים לכם לכיס, ראוי שתבינו מה תהיה צפיפותם של הסיבים ועד כמה הדשא שאותו בחרתם הוא איכותי ועמיד מפני שינויי מזג אוויר או שהות במקום?

האם אתם מתכוונים לשהות יותר זמן במקום בו יותקן הדשא? האם אתם מחפשים התקנה שתשמש רק למראית עין, כאמור רק למטרות עיצוב ונוי? אלו הן שאלות שחשוב מאוד לשאול ורק אחר כך לגשת ולדבר על המחיר עצמו.

דשא סינטטי? כמה זה עולה?

אם כן, לאחר שהצבתם לעצמכם את המטרה ואתם כבר יודעים אם הדשא מתאים להתקנה על אדמה או ריצוף, אפשר לשאול כמה יעלה התענוג הזה. המחירים של דשא סינטטי ישתנו בהתאם לצפיפות החומר, מן הסתם, צפיפות נמוכה יותר תעלה לכם פחות ואם תרצו להשקיע בצפיפות גדולה יותר ולזכות בדשא סינטטי בעל תוחלת חיים ארוכה יותר ייתכן שיידרש מכם להשקיע יותר.

הדשא עם הצפיפות הגדולה יותר יתאים לבית עם ילדים או אפילו גינה או מרפסת שדורכים בצידה, מארחים, משחקים ועוד. אבל אם אתם רק "מסתכלים על הדשא ונהנים מהירוק" ייתכן שתוכלו להסתפק בעלות זולה יותר.

מה חשוב לדעת במעמד רכישת דשא סינטטי?

רגע לפני שאתם נהנים מרכישה איכותית של דשא ירוק עד, חשוב שתבינו כמה וכמה דברים וביניהם כפי שכבר צוין צפיפותם של סיבי הדשא, משקל הדשא, גובהם של הסיבים, טיבם של החומרים והכי חשוב כמה אחריות אתם מקבלים אם בכלל על הרכישה היוקרתית הזו?

כפי שהבנתם, ככל שהמשקל יהיה גבוה יותר כך גם הצפיפות תהיה גבוהה יותר וכך יהיה גם המחיר הסופי שיידרש מכם לשלם. כמו כן, מה שיכול בהחלט להשפיע על המחיר יהיה גם עניין האחריות, ככל שתקבלו אחריות ארוכת שנים כך גם יהיה המחיר שיידרש מכם לשלם ועדיין זה בהחלט ישתלם לכם לטווח הארוך אז רצוי שלא תוותרו על אמינות של שירות ואיכותו של מוצר.

מתי כדאי להתקין דשא סינטטי?

החצר האחורית מעניקה לכם הצעה שאי אפשר לסרב לה ומאפשרת התקנת דשא סינטטי מתי שתבחרו, לא משנה אם זה חורף, קיץ או מה שביניהם. כשאתם בוחרים נותני שירות מקצועיים בעלי ידע ומוניטין כל מה שנותר זה רק לבחור את הזמן המתאים והמתקינים כבר יתאימו את כל השאר לכל מזג אוויר ולכל תנאים של שטח משתנים ,כאלה ואחרים.

האם אפשר להניח ריהוט על דשא סינטטי?

אחד מהיתרונות של הדשא הסינטטי הוא לסייע לכם להיפרד מתחזוקה הישנה והמעיקה של דשא טבעי ומכאן גם התקנת הדשא שהוא משלים לכל גינה או מרפסת שזקוקה כל כך לעיצוב המושלם ולהתווספות של מתקן שעשועים, כיסא שולחן וכל מה שיהפוך את הגינה למקום שכיף לשהות בו.

לכן, הדבר היחידי שיילקח כאן בחשבון זה האם בחירת הדשא מתאימה לביקור תכוף של אנשים או שהיא משמשת רק ליופי. לרוב, כאשר בוחרים דשא סינטטי עמיד וצפוף שיכול להשתלב עם ריהוט וכל השאר שהרי אין בזה בעיה בכלל.

מה לגבי התקנת דשא סינטטי במרפסת או גג של דירה?

מבין כל חומרי גלם, דשא סינטטי מתאים לכל דבר ובטח שהוא יכול להוסיף בין היתר גם לגג הבית שלכם או למרפסת בדירה פרטית. אז מי אמר שרק בתים פרטיים יכולים להתקין דשא סינטטי? נבחרת המקצוענים של החצר האחורית מביאה לכם את מגוון השירותים המתקדמים ביותר וביניהם גם גג או אפילו מרפסת בהתאמה ובתכנון מוקדם.

ממה עשוי דשא סינטטי?

דשא סינטטי מקורו בסיבים של פוליאתילן שהופכים לתשתית שמגיעה עם פתחים של ניקוז המצויים בחלקו התחתון של המשטח ומאפשרים בין היתר מיגור של המים בעתות של שינוי מזג אוויר/ גשם.

המים מתנקזים במהירות וזה מה שלמעשה שומר על הדשא חזק ועמיד וזאת אם בחרתם להתקין אותו על משטח מתאים וההתקנה בוצעה בצורה נכונה.

כמו כן, דשא סינטטי מורכב מחומרים שיודעים להתמודד עם מצבי סכנה כמו בעירה (חומרים מעכבים) הגנה מפני השמש לרבות שמירה מפני התבהרות הסיבים ופגיעה באיכותם ועמידותם.

האם דשא סינטטי מושך חרקים כמו דשא רגיל?

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בבחירת דשא סינטטי זה שהוא אינו מושך אליו מזיקים או חרקים כמו שעושה זאת הדשא שאתם מכירים מסביבת הגינה.

שלא כמו דשא רגיל, הדשא הסינטטי עשוי מחומרים שחרקים לא אוהבים וכאן יש לכם כבר נקודת זכות גם בזכות זה שאתם יכולים לחסוך לא מעט בהוצאות הדברה.

האם התקנת דשא סינטטי עלולה לסכן מישהו?

לא משנה אם יש לכם ילדים קטנים, בעלי חיים או אפילו אורחים לעיתים קרובות, בדיוק לשם כך נוצר הדשא הרך שמזמין ומאפשר אירוח ברמה הגבוהה ביותר וללא סיכון!

כן, אם פעם דיברו אתכם על חומרי ההדברה שיש בדשא הטבעי שהרי דשא סינטטי עשוי מחומרים בעלי תו תקן שאינם רעילים ונבדקו בקפידה הרבה לפני התקנתם או מכירתם לשוק. כמו כן, הדשא הסינטטי עשוי מחומר הגלם הכי פחות מסוכן, זה שנמצא בכל בית או גן ולכן אין כאן עניין של סיכון בכלל.

דשא סינטטי התקנה על אדמה – שלב אחר שלב

כשמדברים על התקנת דשא סינטטי על אדמה עולות כמה שאלות, האם קיים שם שטח טבעי? אם כן, במעמד הזה יעבור המקום ריסוס ורק לאחר שבוע וחצי יוכלו לגשת למשימת סינטטי התקנת דשא.

בשלב הראשוני תונמך גובה האדמה זאת כדי שהיא תהיה מהודקת והגובה וכל אשר הפרמטרים יאפשרו הנחת הדשא בצורה הנכונה והמתאימה ביותר.

על האדמה יפוזר מצע ייעודי להתקנות והוא יפוזר עד הגובה המתאים. כמו כן, בהמשך למשימות אלו יצרו בעלי המקצוע שיפוע לכיוון חוץ – זאת כדי לאפשר ניקוז בימים של גשם. לאחר מכן יהודק היטב המצע ועליו תימתח יריעה של בד גיאו טכני ותקובע באמצעות כמה יתדות.

בשלב הבא יונח הדשא על המשטח כאשר הסיבים יפנו לאותו הכיוון. אם יהיו אלה מרבדי דשא, אזי יידרש לוודא כי שולי המרבד מורכבים בצורה סימטרית זה לזו ולשם כך יידרש לבצע חיתוך בשולי המרבד.

השלב האחרון יהיה הדבקת המרבדים זה לזה, בשלב הזה ירימו את שני הצדדים של המדשאות ויניחו אותם על המשטח.

ההדבקה עצמה תתבצע באמצעות דבק חזק במיוחד כאמור דבק PVC באמצעות שכבה אחידה ונכונה. זה חשוב כי אם מורחים יותר מדי דבק ההדבקה עלולה להראות לא טבעית וכך גם הדשא עלול לבצבץ ולפגוע במראה הכללי.

השלב האחרון הוא להוריד את צידי התפר של הדבק שיתקשה לאחר רבע שעה. את ההסרה יש לבצע בצורה מדויקת זאת כדי להקנות מראה מושלם ומדויק.

בשלב הבא יחוזקו התפרים שוב על ידי יתדות ומיד לאחר מכן יוברשו סיבי הדשא במטאטא או בכלים מיוחדים שיאפשרו את המראה האחיד- דשא ירוק ואחיד יותר מתמיד.

בשלב הבא, לאחר שמעבירים את המטאטא יגיע שלב פיזור תערובת הסיליקט וגם זו תפוזר ברמה אחידה על משטח.

מיד לאחר פעולה זו, יעברו העובדים לטאטא את הסיליקט הפעם נגד כיוונם של הסיבים. במעמד ייצוב הסיבים יפוזרו פתיתי גומי ואלו יספקו את הרכות המבוקשת למרבד החדש ויציבותו.

בשלב הזה יטאטאו שוב את המרבד וזאת כדי להחדיר את פתיתי הגומי פנימה וזהו עוד רגע הדשא שלכם ירוק יותר מתמיד.

איפה כדאי לקנות דשא סינטטי?

אין לכם מושג איפה ואיך קונים דשא סינטטי? מעבר לקנייה יש כל כך הרבה פרמטרים שיש להביא בחשבון ואחד מהם הוא הבחירה וההתקנה שתבוא אחרי.

אז איך עושים את זה נכון? נותני השירות שלנו מאפשרים לכם כאן ועכשיו להשיג את קרן האור הפרטית ולהפוך כל גינה, מרפסת או בית לממלכה- הכול בזכות הבטחה של התקנה עמידה וארוכת שנים.

לצד הידע והניסיון שלנו, נוכל לסייע לכם לבחור את חומר הגלם המתאים לכם ביותר והכול בהתאם ובהצמדות לתקציב שהקצבתם לעצמכם מראש.

במסגרת השירותים של החצר האחורית תוכלו ליהנות מאחריות מתאימה על כל המוצרים לרבות ההתקנה והכול לצד מחירים ללא תחרות.

לא בטוחים שזה מה שאתם צריכים או רוצים? במעמד ההמלצות של החצר האחורית תוכלו להתרשם מאין ספור לקוחות ודוגמאות של דשא סינטטי שהותקן בעבר ועדיין מתפקד כאילו רק היום התווסף לגינה או למרפסת הפרטית של השכן.

התקנת דשא סינטטי – בעצמכם או באמצעות בעלי מקצוע?

כמו שאר הדברים בחיים כך גם התקנת דשא סינטטי, אם אין לכם ניסיון אולי כדאי להיוועץ מבעוד מועד בנותני שירות מקצועיים בתחום וכמו תמיד כדי שהזול לא יעלה לכם יקר אולי כדאי כבר בשלב ההתחלה להשאיר את המשימות המורכבות לגורמי מקצוע עם הבנה וידע בתחום.

האם ניסיתם בעבר להתקין בעצמכם דשא סינטטי וזה גזל זמן, כסף ובעיקר הציב אתכם בפני תסכול וקושי? במעמד הזה צוות המומחים של החצר האחורית מזמין אתכם לצור את הקשר הראשוני ולאפשר לעצמכם לעשות את הבחירות הטובות ביותר.

החצר האחורית – אל תפספסו את ההזדמנות!

בחרו את הדשא לגינה שלכם

מבצע 2022 בחצר האחורית – על כל רכישת גליל דשא שלם תקבלו במתנה פלריג + מסמרים

מעוניין במבצע

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם