כשבוחרים דשא סינטטי דאלאס לגינה שלכם

אתם שולטים בצבע הדשא שלכם

לא סתם, בכלך הגינות שאתם רואים סביבכם, אפילו בגינות ציבוריות, אתם רואים מרבדים גדולים או קטנים של דשא סינטטי . הבחירה בדשא סינטטי דאלאס, מספקת לכם, בעלי הגינה או השטח, אינספור יתרונות.

דשא סינטטי

היתרון המשמעותי הוא כמובן בתחזוקה הנמוכה שמצריך דשא סינטטי, בעלויות היחסית נמוכות בהשוואה לדשא אמיתי המצריך תחזוקה קבועה של כיסוח, שתילה מחדש, ניכוש, הדברה, דישון ועוד. התחזוקה המשמעותית של דשא רגיל, לעומת דשא סינטטי שמצריך רק התקנה נכונה על ידי אנשי מקצוע מהתחום, כמו אנשי המקצוע שלנו בחנות של החצר האחורית, יחד עם השיפור המשמעותי והמתמיד באיכות הדשא הסינטטי שמוצע לנו הלקוחות, גורמת לכולנו לבחור בו לגינה שלנו ולשמוח על הבחירה בכל פעם מחדש.

בוחרים צבע שמתאים לטעם ולסגנון שלכם

אחד היתרונות הבולטים בהתפתחות בתחום ובעולם הדשא הסינטטי, הוא השיפור המתמיד במראהו של הדשא הסינטטי, עד כשי פלטה שלמה של צבעים מהם ניתן לבחור את הבצע שיותקן אצלכם בבית. כך שאם הדשא של השכנים ירוק, שלכם יכול להיות ירוק אפילו יותר. איך זה קורה?

עוד לפני שתתבצע אצלכם עבודה של התקנת דשא סינטטי, תוכלו לבחור את הצבע שמתאים לטעם האישי שלכם. כיום מוצעת לכם מניפה עשירה ורחבה מאד של צבעים שניתן לשלב אותם על הדשא הסינטטי. תוכלו לראות את כל האפשרויות שעומדות בפניכם בחנות שלנו ולקבל הצעת מחיר במקום, להתקנת דשא איכותי בשטחי החוץ שלכם.

בחרו את הדשא לגינה שלכם

מבצע 2022 בחצר האחורית – על כל רכישת גליל דשא שלם תקבלו במתנה פלריג + מסמרים

מעוניין במבצע

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם